dimarts, 27 de setembre del 2011

ENDEVINALLES, FRASES FETES, DITES I ALTRES COSES


 US PROPOSE UN REPTE... 
ACÍ TENIU UN RELAT:

MIG AUTORELAT MONOSIL.LÀBIC

Em dic Pau Prim i Gras. Nat a Vic, tinc vint anys i en fa dos que visc amb la Rut Camps i Prats, al meu pis, a Sils, que és baix, gran, clar i net. Sóc alt i flac, ros, ulls blaus, més lleig que bell. Em plau el bosc i el mar i tot el que és art. Sóc fan de Brahms, Listz, Frank, Bach, Van Gogh, Sert, Mir, Proust, King, Pla, Karr... Sent un pèl ric, crec que no faig cap mal; tot em va prou bé. No puc fer més llarg el text. Cent mots. Fi.
Alfons Saumell, Barcelona.


 PODRIEU FER UN MINI RELAT PERSONAL AMB MONOSÍL.LABS DE 50 PARAULES ? ENDAVANT!!!



 UNA  IMATGE BUSCA TITOL: 





què és?

Llarg com un budell
I estret com un garbell  
                                   

Espere les vostres respostes al correu de classe. Salut...